Subject: RE: Riigiteele mahasõidu projekteerimise tingimuste taotlemine
From: "Erki Ruben" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Krista Einama" <[email-masked]>, "Sven Liivak" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 10:54:00 +0300

Tere

Lääne-Harju Vallavalitsus Liivapuu tee (katastritunnus 56201:001:1183)
taotleb Transpordiametilt tehnilisi tingimusi riigitee 11234 Harju-Risti –
Paekpla teega ristumiskoha projekteerimiseks. Ristumiskoha asukoht on
näidatud skeemil. Palume tingimused saata Lääne-Harju Vallavalitsuse
e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Erki Ruben

abivallavanem
679 0607 • + 372 5836 8245 •  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Enne selle e-kirja välja printimist mõtle palun veidi ka keskkonnale.

From: Krista Einama <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 18, 2024 7:38 AM
To: Erki Ruben <[email-masked]>
Subject: RE: Riigiteele mahasõidu projekteerimise tingimuste taotlemine

Tere,

Kui ristumiskoha projekteerimiseks on õiguslik alus antud läbi DP või
hoone PT, siis nõudeid saab taotleda projekteerija, kuid omanik peab
tegema lihtkirjaliku volituse ristumiskohaga seotud toimingute tegemiseks.
Ristumiskoha heakskiidu saanud projektile tuleb sõlmida omanikul ja
Transpordiametil leping elluviimiseks.

Kui uue ristumiskoha rajamiseks õiguslik alus puudub ja taotlusega
taotletakse uut ristumiskohta, siis Transpordiamet viib läbi
haldusmenetluse teega ühendamiseks. Selle taotluse peab tegema omanik või
tema esindaja volituse alusel.

Tervitades,

Krista Einama

Transpordiamet

From: Erki Ruben <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 17, 2024 4:27 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigiteele mahasõidu projekteerimise tingimuste taotlemine

Tere

Kui on soov projekteerida teed ja uut mahasõitu riigiteele (konkreetsel
juhul teele nr 11234 Harju-Risti-Paeküla tee), siis kas neid tingimusi
võib taotleda ka projekteerija või tuleb tingimuste taotlus esitada
ilmtingimata maaomanikul?

Tervitades

Erki Ruben